02/20 570 670 (8:00 - 20:00) Blog Všetko o nákupe Kontakt Sledovanie objednávky
Doprava zdarma nad 500 €
20 268 ks nábytku skladom
Vrátenie tovaru do 60 dní

Vedeli ste, že...? 99% drobných poškodení nábytku (napr. škrabanec, obitá hrana) riešime výmenou poškodenej časti za novú? Nábytok tak môžete počas reklamačného procesu poskladať a používať. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie, po dodaní nového dielu si diely doma premontujete.

Ako správne vyplniť reklamačný formulár?
  • Vyplňte prosím správne všetky požadované údaje, urýchlite tak celý proces vybavovania reklamácie.
  • Číslo objednávky nájdete v emaile s potvrdením objednávky alebo v pravom hornom rohu faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom.
  • Popíšte čo možno najpresnejšie popis závady, aby sme mohli čo najrýchlejšie Vašu reklamáciu začat vybavovať. Podľa montážneho návodu identifikujte kód poškodenej alebo chýbajúcej časti.
  • K reklamácii prosím pripojte detailné fotografie problému prípadne celkový pohľad na nábytok.
  • Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás na tel. čísle 02/20 570 670 (Po-Pia: 8:00 - 18:00)

1. Vyplňte reklamačný formulár

* - Položky označené hviezdičkou sú povinné

Meno:*
Priezvisko:*
E-mail:*:
Číslo objednávky: *
Telefón:*
Druh závady: *
Popis závady: *
napr.: Poškodený roh na doske číslo 7 s označením S128-204 (poďla montážneho návodu)


2. Nahrajte fotografie reklamovaného tovaru alebo prílohu
(súbory typu jpg, jpeg, png, gif, bmp, txt, pdf, doc, docx)

POZOR: Nainštalujte si prosím adobe flash player, prílohu inak nie je možne vložiť. Stiahnuť flash player


3. Odošlite reklamáciu