Reklamačný formulár
Vedeli ste, že...?
99% drobných poškodení nábytku (napr. škrabanec, obitá hrana) riešime výmenou poškodenej časti za novú? Nábytok tak môžete počas reklamačného procesu poskladať a používať. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie, po dodaní nového dielu si diely doma premontujete.
Ako správne vyplniť reklamačný formulár?
- Vyplňte prosím správne všetky požadované údaje, urýchlite tak celý proces vybavovania reklamácie.
- Číslo objednávky nájdete v emaile s potvrdením objednávky alebo v pravom hornom rohu faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom.
- Popíšte čo možno najpresnejšie popis závady, aby sme mohli čo najrýchlejšie Vašu reklamáciu začat vybavovať. Podľa montážneho návodu identifikujte kód poškodenej alebo chýbajúcej časti.
- K reklamácii prosím pripojte detailné fotografie problému prípadne celkový pohľad na nábytok.
- Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás na tel. čísle 02/20 570 670 (Po-Pia: 8:00 - 20:00)
Priložené súbory presahujú povolený limit
Veľkosť priložených súborov presiahla maximálnu hodnotu 30MB. Znížte veľkosť súborov alebo priložte menej príloh (v prípade potreby je možné prílohy doposlať aj emailom).
pre každého
500 € zadarmo
nábytku skladom
do 60 dní