Pri každom produkte sa nachádza informácia o dodacej dobe. Dodacie doby závisia od konkrétneho typu výrobku, farebného prevedenia a taktiež od výrobcu, nakoľko každý výrobca má iné dodacie doby resp. niektoré typy výrobkov sa vyrábajú dlhšie ako iné. Po naskladnení tovaru na náš sklad Vás budeme e-mailom alebo telefonicky kontaktovať. Ak sa potrebujete informovať o stave Vašej objednávky, kontaktujte nás.
Po odoslaní objednávky objednávka ešte nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom/SMS kontaktovaní Vás a potvrdení objednaného tovaru.
Za tovar sa dá platiť viacerými spôsobmi. Môžete použiť pohodlnejšie aj výhodnejšie spôsoby platby a to pomocou Tatrapay, Sporopay alebo prevodom na účet. V prípade odberaní tovaru na dobierku sa platí za tovar až priamo dopravcovi pri preberní tovaru a to v hotovosti alebo kartou.
Záručná doba na tovar je dva roky, pokiaľ sa neudáva inak.
Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7,90 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 30kg zasielame zväčša kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok).
Áno. Zásielku môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať. V prípade prebratia tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je treba za tovar vyplatiť požadovanú sumu.
Áno, je to samozrejme možné. Napriek dvojnásobnej kontrole nepoškodenosti tovaru (tovar sa kontroluje pri dodaní od dodávateľa a aj pred dodaním k Vám) sa môže stať, že obal niektorej časti tovaru sa môže javiť ako poškodený. V takomto prípade s našim dopravcom otvoríte toto balenie a sami sa presvedčíte, či tovar je naozaj nepoškodený. Ak by nastal prípad, že tovar poškodený bude, spíšete s dopravcom hlásenie o reklamácii poškodenia tovaru pri doručení.
Pred expedovaním tovaru Vás vždy kontaktujeme 1-2 dni vopred a oznámime Vám deň a čas doručenia objednávky. Pokiaľ by Vám oznámený termín nevyhovoval, doručíme Vám tovar v náhradnom termíne (opäť budete vopred telefonicky informovaný). Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa líšíť napr. kvôli nepredpokladaným dopravným situáciám, počasiu a pod.
Ak je Vaša objednávka malá a zaslali sme Vám ju kuriérom, na základe čísla zásielky si viete skontrolovať, kde sa zásielka aktuálne nachádza. V takomto prípade Vás deň vopred informujeme emailom o odoslaní objednávky, v deň dovozu Vás telefonicky kontaktuje kuriér. V prípade, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradný.