Doprava zdarma nad 500 €
28 815 ks nábytku skladom
Vrátenie tovaru do 60 dní
Bezpečný nákup
Aké sú dodacie lehoty?

Pri každom produkte sa nachádza informácia o dodacej dobe. Dodacie doby závisia od konkrétneho typu výrobku, farebného prevedenia a taktiež od výrobcu, nakoľko každý výrobca má iné dodacie doby resp. niektoré typy výrobkov sa vyrábajú dlhšie ako iné. Po naskladnení tovaru na náš sklad Vás budeme e-mailom alebo telefonicky kontaktovať. Ak sa potrebujete informovať o stave Vašej objednávky, kontaktujte nás.

 
Kedy je moja objednávka záväzná?

Po odoslaní objednávky objednávka ešte nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom/SMS kontaktovaní Vás a potvrdení objednaného tovaru.

 
Ako zaplatiť za tovar?

Za tovar sa dá platiť viacerými spôsobmi. Môžete použiť pohodlnejšie aj výhodnejšie spôsoby platby a to pomocou Tatrapay, Sporopay alebo prevodom na účet. V prípade odberaní tovaru na dobierku sa platí za tovar až priamo dopravcovi pri preberní tovaru a to v hotovosti alebo kartou.

 
Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba na tovar je dva roky, pokiaľ sa neudáva inak.

 
Akým spôsobom sa tovar dopravuje?

Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7,90 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 30kg zasielame zväčša kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok).

 
Môže za mňa prevziať zásielku aj iná osoba?

Áno. Zásielku môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať. V prípade prebratia tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je treba za tovar vyplatiť požadovanú sumu.

 
Je možné si výrobok pred prevzatím od prepravcu prezrieť?

Áno, je to samozrejme možné. Napriek dvojnásobnej kontrole nepoškodenosti tovaru (tovar sa kontroluje pri dodaní od dodávateľa a aj pred dodaním k Vám) sa môže stať, že obal niektorej časti tovaru sa môže javiť ako poškodený. V takomto prípade s našim dopravcom otvoríte toto balenie a sami sa presvedčíte, či tovar je naozaj nepoškodený. Ak by nastal prípad, že tovar poškodený bude, spíšete s dopravcom hlásenie o reklamácii poškodenia tovaru pri doručení.

 
Ako sa dozviem, že tovar už bol odoslaný?

Pred expedovaním tovaru Vás vždy kontaktujeme 1-2 dni vopred a oznámime Vám deň a čas doručenia objednávky. Pokiaľ by Vám oznámený termín nevyhovoval, doručíme Vám tovar v náhradnom termíne (opäť budete vopred telefonicky informovaný). Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa líšíť napr. kvôli nepredpokladaným dopravným situáciám, počasiu a pod.

Ak je Vaša objednávka malá a zaslali sme Vám ju kuriérom, na základe čísla zásielky si viete skontrolovať, kde sa zásielka aktuálne nachádza. V takomto prípade Vás deň vopred informujeme emailom o odoslaní objednávky, v deň dovozu Vás telefonicky kontaktuje kuriér. V prípade, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradný.

 

Už vám nič neutečie
Buďťe prvý, kto sa dozvie o všetkých akciách a novinkách. Prihlásením súhlasíte so spracovaním osobních údajov.
Odteraz vám neutečie žiadna zo zliav ani noviniek.
Ak vám novinky nechodia, mrknite, či nepadajú do spamu.
60-dňová garancia vrátenia tovaru
60 dní garancia

Vrátenie tovaru do 60 dní
Kupujúcemu vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

My Vám však ponúkame možnosť vrátenia nepoužitého tovaru aj po zákonom stanovenej lehote, a to až do 60 dní.

Tovar musí byť v originálnom nepoškodenom obale, nerozbalený, nepoužívaný a kompletný. Montovaný tovar nie je možné vrátiť. V prípade vrátenia otvoreného tovaru alebo tovaru v poškodenom obale, vám bude strhnutých 30 % z ceny. Využitie predĺženej lehoty na vrátenie tovaru kupujúcim nie je možné pri výrobkoch, ktoré kupujúci získal v reklamačnom konaní (výmena za nový kus), atypický tovar (vyrobený na mieru) a výrobkoch z kategórie Bazár a Výpredaj.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presný názov tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu, poštovú adresu a dôvod odstúpenia od zmluvy. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu tovar v originálnom obale spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení, prípadných darčekov obdržaných k tovaru, všetkých častí prípadného akciového setu alebo zostavy a pod. na adresu nášho skladu.

Viac informácií o možnosti odstúpenia od zmluvy nájdete v Obchodných podmienkach

Tieto ustanovenia platia pre objednávky prijaté od 1.11.2016 a nie je ich možné uplatniť spätne. Táto ponuka platí iba pre fyzické osoby - nepodnikateľov.
Doprava tovaru vrámci celej SR!

Nákup do 500 €
Cena dopravy
7,90 €
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Nákup nad 500 € alebo tovar označený Doprava Zadarmo
Cena dopravy
Zadarmo
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Osobný odber v Martine
Cena dopravy
Zadarmo
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Keď bude Vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a môžete si ju prísť vyzdvihnúť.

Kompletné informácie o doprave nábytku.