Doprava zdarma nad 500 €
38 189 ks nábytku skladom
Vrátenie tovaru do 60 dní
Bezpečný nákup
Zostaňte doma v pohode - a ostatné nechajte na nás
Vážení zákazníci,

obzvlášt v tejto neštandardnej dobe platí, že nakupovať prostredníctvom internetu je to najbezpečnejšie, čo môžete urobiť. Je rozumné a aj nutné, zostať v tejto dobe doma. Nakoľko každý z nás trávi a aj bude tráviť doma značnú časť svojho dňa, pri spríjemňovaní svojho domova sa na nás môžete spoľahnúť. Za 12 rokov fungovania našej spoločnosti v 4 krajinách Európy sme vybavili desaťtisíce objednávok, doručili státisíce kusov nábytku a prepravili milióny kíl tovaru.

Doručovanie tovaru

Prijali sme dôkladné hygienické opatrenia - zásielky odovzdávame našim vodičom a prepravcom bez osobného kontaktu so zamestnancami skladu, vodiči sú samozrejme vybavení ochrannou rúškou, dezinfikujeme kľučky, vypínače, zariadenia, pulty a ďalšie plochy.

Platba za tovar

Chceli by sme vás dôrazne požiadať o bezhotovostnú platbu za vaše objednávky. Už naši rodičia nás učili, že peniaze sú "špinavé" a nemáme si ich dávať do úst :) Všetci naši šoféri sú preto vybavení POS terminálom a teda za objednávku môžete zaplatiť vašou platobnou kartou. Niektoré objednávky však expedujeme externými prepravcami, ktorí túto možnosť platby nemajú. V takomto prípade by sme vás telefonicky požiadali o úhradu objednávky ešte pred jej doručením.

Bezpečnosť našich zákazníkov a zamestnancov

Prijali sme dôkladné hygienické opatrenia - zásielky odovzdávame našim vodičom a prepravcom bez osobného kontaktu so zamestnancami skladu, vodiči sú samozrejme vybavení ochrannou rúškou, dezinfikujeme kľučky, vypínače, zariadenia, pulty a ďalšie plochy. Každý, kto z našej spoločnosti môže pracovať z domu, má tzv. Home office. Prosím, majte pochopenie ak počas hovoru s niektorou našou operátorkou budete počuť nariekať dieťa či štekať psa :)

Vzhľadom k aktuálnej situácii by sme vás radi požiadali o pomoc pri ochrane vášho zdravia a aj pre bezpečnosť našich vodičov - odporúčame zabezpečiť si pri preberaní tovaru rúšku alebo inú ochranu tváre - nosa a úst s tým, že vodič vám objednaný tovar odovzdá pri aute. V prípade záujmu je možné využiť službu vynáška tovaru / asistovaná vynáška nadrozmerného nábytku za príplatok.

Predĺžená doba na vrátenie tovaru

Rozumieme, že dnešná situácia nie je pre nikoho jednoduchá. Preto u nás môžete vrátiť tovar až do 60 dní od doručenia. Viac sa dozviete tu

Sme tu pre vás a robíme všetko pre to, aby sme súčasnú neštandardnú situáciu spoločne zvládli. Môžete sa na nás spoľahnúť!
Aké sú dodacie lehoty?

Pri každom produkte sa nachádza informácia o dodacej dobe. Dodacie doby závisia od konkrétneho typu výrobku, farebného prevedenia a taktiež od výrobcu, nakoľko každý výrobca má iné dodacie doby resp. niektoré typy výrobkov sa vyrábajú dlhšie ako iné. Po naskladnení tovaru na náš sklad Vás budeme e-mailom alebo telefonicky kontaktovať. Ak sa potrebujete informovať o stave Vašej objednávky, kontaktujte nás.

 
Kedy je moja objednávka záväzná?

Po odoslaní objednávky objednávka ešte nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom/SMS kontaktovaní Vás a potvrdení objednaného tovaru.

 
Ako zaplatiť za tovar?

Za tovar sa dá platiť viacerými spôsobmi. Môžete použiť pohodlnejšie aj výhodnejšie spôsoby platby a to pomocou Tatrapay, Sporopay alebo prevodom na účet. V prípade odberaní tovaru na dobierku sa platí za tovar až priamo dopravcovi pri preberní tovaru a to v hotovosti alebo kartou.

 
Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba na tovar je dva roky, pokiaľ sa neudáva inak.

 
Akým spôsobom sa tovar dopravuje?

Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7,90 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 30kg zasielame zväčša kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok).

 
Môže za mňa prevziať zásielku aj iná osoba?

Áno. Zásielku môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať. V prípade prebratia tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je treba za tovar vyplatiť požadovanú sumu.

 
Je možné si výrobok pred prevzatím od prepravcu prezrieť?

Áno, je to samozrejme možné. Napriek dvojnásobnej kontrole nepoškodenosti tovaru (tovar sa kontroluje pri dodaní od dodávateľa a aj pred dodaním k Vám) sa môže stať, že obal niektorej časti tovaru sa môže javiť ako poškodený. V takomto prípade s našim dopravcom otvoríte toto balenie a sami sa presvedčíte, či tovar je naozaj nepoškodený. Ak by nastal prípad, že tovar poškodený bude, spíšete s dopravcom hlásenie o reklamácii poškodenia tovaru pri doručení.

 
Ako sa dozviem, že tovar už bol odoslaný?

Pred expedovaním tovaru Vás vždy kontaktujeme 1-2 dni vopred a oznámime Vám deň a čas doručenia objednávky. Pokiaľ by Vám oznámený termín nevyhovoval, doručíme Vám tovar v náhradnom termíne (opäť budete vopred telefonicky informovaný). Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa líšíť napr. kvôli nepredpokladaným dopravným situáciám, počasiu a pod.

Ak je Vaša objednávka malá a zaslali sme Vám ju kuriérom, na základe čísla zásielky si viete skontrolovať, kde sa zásielka aktuálne nachádza. V takomto prípade Vás deň vopred informujeme emailom o odoslaní objednávky, v deň dovozu Vás telefonicky kontaktuje kuriér. V prípade, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradný.

 

Už vám nič neutečie
Buďťe prvý, kto sa dozvie o všetkých akciách a novinkách. Prihlásením súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
Odteraz vám neutečie žiadna zo zliav ani noviniek.
Ak vám novinky nechodia, mrknite, či nepadajú do spamu.
60-dňová garancia vrátenia tovaru
60 dní garancia

Vrátenie tovaru do 60 dní
Kupujúcemu vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

My Vám však ponúkame možnosť vrátenia nepoužitého tovaru aj po zákonom stanovenej lehote, a to až do 60 dní.

Tovar musí byť v originálnom nepoškodenom obale, nerozbalený, nepoužívaný a kompletný. Montovaný tovar nie je možné vrátiť. V prípade vrátenia otvoreného tovaru alebo tovaru v poškodenom obale, vám bude strhnutých 30 % z ceny. Využitie predĺženej lehoty na vrátenie tovaru kupujúcim nie je možné pri výrobkoch, ktoré kupujúci získal v reklamačnom konaní (výmena za nový kus), atypický tovar (vyrobený na mieru) a výrobkoch z kategórie Bazár a Výpredaj.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presný názov tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu, poštovú adresu a dôvod odstúpenia od zmluvy. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný doručiť predávajúcemu tovar v originálnom obale spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení, prípadných darčekov obdržaných k tovaru, všetkých častí prípadného akciového setu alebo zostavy a pod. na adresu nášho skladu.

Viac informácií o možnosti odstúpenia od zmluvy nájdete v Obchodných podmienkach

Tieto ustanovenia platia pre objednávky prijaté od 1.11.2016 a nie je ich možné uplatniť spätne. Táto ponuka platí iba pre fyzické osoby - nepodnikateľov.
Doprava tovaru vrámci celej SR!

Nákup do 500 €
Cena dopravy
7,90 €
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Nákup nad 500 € alebo tovar označený Doprava Zadarmo
Cena dopravy
Zadarmo
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Osobný odber v Martine
Cena dopravy
Zadarmo
Čas dodania
Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie?
Keď bude Vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a môžete si ju prísť vyzdvihnúť.

Kompletné informácie o doprave nábytku.