02/20 570 670 (8:00 - 20:00) Blog Všetko o nákupe Kontakt Sledovanie objednávky
Doprava zdarma nad 500 €
20 267 ks nábytku skladom
Vrátenie tovaru do 60 dní
Aké sú dodacie lehoty?

Pri každom produkte sa nachádza informácia o dodacej dobe. Dodacie doby závisia od konkrétneho typu výrobku, farebného prevedenia a taktiež od výrobcu, nakoľko každý výrobca má iné dodacie doby resp. niektoré typy výrobkov sa vyrábajú dlhšie ako iné. Po naskladnení tovaru na náš sklad Vás budeme e-mailom alebo telefonicky kontaktovať. Ak sa potrebujete informovať o stave Vašej objednávky, kontaktujte nás.

Kedy je moja objednávka záväzná?

Po odoslaní objednávky objednávka ešte nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom kontaktovaní Vás a potvrdení objednaného tovaru.

Ako zaplatiť za tovar?

Za tovar sa dá platiť viacerými spôsobmi. Môžete použiť pohodlnejšie aj výhodnejšie spôsoby platby a to pomocou Tatrapay, Sporopay alebo prevodom na účet. V prípade odberaní tovaru na dobierku sa platí za tovar až priamo dopravcovi pri preberní tovaru a to v hotovosti.

Aká je záručná doba na tovar?

Záručná doba na tovar je dva roky, pokiaľ sa neudáva inak.

Akým spôsobom sa tovar dopravuje?

Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 30kg zasielame zväčša kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok)

Môže za mňa prevziať zásielku aj iná osoba?

Áno. Zásielku môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať. V prípade preberaní tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je treba za tovar vyplatiť požadovanú sumu.

Je možné si výrobok pred prevzatím od prepravcu prezrieť?

Áno, je to samozrejme možné. Napriek dvojnásobnej kontrole nepoškodenosti tovaru (tovar sa kontroluje pri dodaní od dodávateľa a aj pred dodaním k Vám) sa môže stať, že obal niektorej časti tovaru sa môže javiť ako poškodený. V takomto prípade s našim dopravcom otvoríte toto balenie a sami sa presvedčíte, či tovar je naozaj nepoškodený. Ak by nastal prípad, že tovar poškodený bude, spíšete s dopravcom hlásenie o reklamácii poškodenia tovaru pri doručení.

Ako sa dozviem, že tovar už bol odoslaný?

Pred expedovaním tovaru Vás vždy kontaktujeme 1-2 dni vopred a oznámime Vám deň a čas doručenia objednávky. Pokiaľ by Vám oznámený termín nevyhovoval, doručíme Vám tovar v náhradnom termíne (opäť budete vopred telefonicky informovaný). Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa líšíť napr. kvôli nepredpokladaným dopravným situáciám, počasiu a pod.

Ak je Vaša objednávka malá a zaslali sme Vám ju kuriérom, na základe čísla zásielky si viete skontrolovať, kde sa zásielka aktuálne nachádza. V takomto prípade Vás deň vopred informujeme emailom o odoslaní objednávky, v deň dovozu Vás telefonicky kontaktuje kuriér. V prípade, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradný.

Objednať telefonicky
Po-Štv: 8:00 - 20:00

Pia: 8:00 - 18:00

02/20 570 670



info@novynabytok.sk


Napíšte nám »
60 dní garancia
Ohlasy našich zákazníkov
Zuzana, 12.12.2017  hodnotenie
Spoľahlivosť Kvalita Termín dodania bol dodržaný , som spokojná s celým priebehom a tiež s informovaním o stave objednávky.

Anna, 12.12.2017  hodnotenie
Rýchle dodanie, dobrá komunikácia.

Roman Mišák, 12.12.2017  hodnotenie


Medzihorský, 11.12.2017  hodnotenie
Výborná komunikácia. Solídny obchod, veľký výber a dobré ceny...

Bea, 11.12.2017  hodnotenie
rýchla a dobrá informovanosť rýchla doprava