Aktualizujte svoj prehliadač
Prehliadač, ktorý používate, už nie je podporovaný. Použite novší prehliadač, aby ste dosiahli čo najlepší zážitok. Odporúčame niektorý z nižšie zobrazených.
Awareness icon Vážení zákazníci, naša stránka bola práve aktualizovaná. Vitajte v novej verzii.
0
Košík
prázdny
Prihlásenie
(pre registrovaných zákazníkov)
Vytvoriť účet
Prosím, zadajte Vašu e-mailovú adresu.
E-mail: Prosím, zadajte Vašu e-mailovú adresu.
Na Váš e-mail sme odoslali odkaz na nastavenie hesla. Prosím pokračujte podľa inštrukcií v ňom.

Najčastejšie otázky

Doprava a platba

Doprava tovaru
Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7,90 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 50kg zasielame aj kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok).
Ako zaplatiť za tovar?
Za tovar sa dá platiť viacerými spôsobmi. Môžete použiť pohodlnejšie aj výhodnejšie spôsoby platby a to pomocou Tatrapay, Sporopay alebo prevodom na účet. V prípade odberaní tovaru na dobierku sa platí za tovar až priamo dopravcovi pri preberní tovaru a to v hotovosti alebo kartou.
Akým spôsobom sa tovar dopravuje?
Na dopravu tovaru využívame vlastnú dopravu. Cena dopravy je 7,90 EUR (pri objednávke nad 500 EUR zdarma) v rámci celej SR. Objednávky do hmotnosti 30kg zasielame zväčša kuriérskou spoločnosťou (napríklad matrace, koberce, menší nábytok).
Môže za mňa prevziať zásielku aj iná osoba?
Áno. Zásielku môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že má zásielku očakávať. V prípade prebratia tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je treba za tovar vyplatiť požadovanú sumu.
Je možné si výrobok pred prevzatím od prepravcu prezrieť?
Áno, je to samozrejme možné. Napriek dvojnásobnej kontrole nepoškodenosti tovaru (tovar sa kontroluje pri dodaní od dodávateľa a aj pred dodaním k Vám) sa môže stať, že obal niektorej časti tovaru sa môže javiť ako poškodený. V takomto prípade s našim dopravcom otvoríte toto balenie a sami sa presvedčíte, či tovar je naozaj nepoškodený. Ak by nastal prípad, že tovar poškodený bude, spíšete s dopravcom hlásenie o reklamácii poškodenia tovaru pri doručení.
Ako sa dozviem, že tovar už bol odoslaný?
Pred expedovaním tovaru Vás vždy kontaktujeme 1-2 dni vopred a oznámime Vám deň a čas doručenia objednávky. Pokiaľ by Vám oznámený termín nevyhovoval, doručíme Vám tovar v náhradnom termíne (opäť budete vopred telefonicky informovaný). Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa líšíť napr. kvôli nepredpokladaným dopravným situáciám, počasiu a pod.
Ak je Vaša objednávka malá a zaslali sme Vám ju kuriérom, na základe čísla zásielky si viete skontrolovať, kde sa zásielka aktuálne nachádza. V takomto prípade Vás deň vopred informujeme emailom o odoslaní objednávky, v deň dovozu Vás telefonicky kontaktuje kuriér. V prípade, že by Vám termín nevyhovoval, dohodnete si s ním náhradný.

Ako nakupovať

Kedy je moja objednávka záväzná?
Po odoslaní objednávky objednávka ešte nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom/SMS kontaktovaní Vás a potvrdení objednaného tovaru.
Návod ako nakupovať
Hľadám tovar...
Pokiaľ viete presne o aký produkt máte záujem, najľahšou a odporúčanou cestou je vyhľadanie podľa názvu výrobku. Toto vyhľadávanie sa nachádza v strednej hornej časti vedľa loga Novynabytok.sk. Stačí, ak zadáte len dva znaky názvu produktu a šepkár Vám poskytne tučným písmom kategórie v obchode, kde je produkt zaradený a pod nimi normálnym písmom rýchly prístup k produktom s použitým slovom zadaným do vyhľadávania. Následne si vyberiete jeden z návrhov a naň kliknete. Ak Vám šepkár nedal Vami požadované slovo, vypíšte ho celé (stačí bez diakritiky) a stlačte tlačidlo "Hľadať" napravo. Pokiaľ preferujete vyhľadávanie v strome kategórií produktov alebo výrobcov, tieto nájdete na ľavom stĺpci stránky zoradené podľa abecedy.

Tovar mám vybratý...
Vybratý tovar v zvolenej farebnej kombinácií a prevedení vložíte do košíka kliknutím na červené tlačidlo "Vložiť do košíka". Pokiaľ ste hotoví s nakupovaním, prejdete do sekcie "do pokladne" kliknutím na "Nákupný košík" v pravom hornom rohu, čím sa Vám ukáže celkový zoznam tovaru. Následne sa prihlásite do e-shopu, pokiaľ ste tak neurobili na začiatku nakupovania, prípadne sa zaregistrujete alebo nakúpite bez registrácie. V ďalšom kroku sa rozhodnete pre spôsob doručenia Vašej objednávky, zvolíte Vami preferovaný spôsob platby a do komentára môžete doplniť akékoľvek otázky týkajúce sa produktov alebo nákupu. Na túto otázku Vám dá odpoveď náš pracovník, ktorý Vás bude telefonicky kontaktovať vždy po potvrdení objednávky.

Tovar mám vybratý, ale potrebujem pomoc...
Naši pracovníci nikdy automaticky nepotvrdia Vašu objednávky, aby začali proces vyskladnenia bez toho, že by Vás kontaktovali telefonicky. Po odoslaní objednávky objednávka ešte stále nie je záväzná. Záväznou sa stáva až po telefonickom kontaktovaní naším pracovníkom a následným ústnym potvrdením objednaného tovaru. Práve počas tohto telefonátu môžete pracovníkovi položiť akékoľvek otázky súvisiace s tovarom, farebným prevedením, použitým materiálom, dodaním,... aby ste boli spokojní s tým, čo a v akom prevedení ste nakúpili. Pre Vaše pohodlie Vám na požiadanie zapožičiame vzorkovník poťahových farebných látok a miniatúr farieb morenia dreva vybraných výrobcov, ktoré Vám dodajú istotu pri výbere odtieňa a uľahčia rozhodovanie. Samozrejme pre akékoľvek otázky môžete použiť našu infolinku alebo on-line chat, prípadne email.
Aká je záručná doba na tovar?
Záručná doba na tovar je dva roky, pokiaľ sa neudáva inak.
Nákup na splátky
Vyberte si požadovaný tovar. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Pozor, nákup na splátky je možné použiť len pre nákupy v celkovej hodnote nad 100 €. Pri výbere spôsobu platby zvoľte nákup na splátky Ahoj alebo Quatro. Po odoslaní objednávky Vás naša stránka automaticky presmeruje na stránky www.ahojsplatky.sk alebo www.quatro.sk, kde vyplníte formulár pre schválenie úveru. Na Váš email, ktorý ste zadali pri vytváraní objednávky Vám príde potvrdenie o schválení alebo zamietnutí úverovej žiadosti. V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte, radi Vám pomôžeme. Upozornenie, dodacia lehota na tovar začína plynúť dňom, kedy bude Vaša žiadosť schválená a obdržíme všetky potrebné dokumenty.
Bezpečný nákup
Ako certifikovaný obchod SAEC - Bezpečný nákup prinášame zákazníkom záruku a zároveň záväzok internetového obchodníka, že spĺňame pravidlá bezpečného a bezproblémového nákupu stanovenými certifikačnými pravidlami. Certifikačné pravidlá stanovuje Slovenská asociácia pre elektronický obchod ako tuzemská autorita pre oblasť elektronického obchodu. Sú vytvorené na základe platných zákonov – najmä Smernice Európskeho parlamentu a Rady pre elektronický obchod, občianskeho zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona na ochranu spotrebiteľa a certifikačných pravidiel v krajinách EÚ. Certifikačné pravidlá vyžadujú poskytnúť zákazníkovi dostatok informácií potrebných pre rozhodnutie o nákupe a uskutočnenie bezpečného nákupu, ale súčasne nezaťažujú obchodníka nadbytočnými požiadavkami. Uplatňovanie certifikačných pravidiel je predmetom pravidelnej kontroly v certifikovaných obchodoch.
Obchodné podmienky
Kompletne obchodne podmienky najdete TU

Reklamácie, vrátenie tovaru

60-dňová garancia
My Vám však ponúkame možnosť vrátenia nepoužitého tovaru aj po zákonom stanovenej lehote, a to až do 60 dní. Tovar musí byť v originálnom nepoškodenom obale, nerozbalený, nepoužívaný a kompletný. Montovaný tovar nie je možné vrátiť. V prípade vrátenia otvoreného tovaru alebo tovaru v poškodenom obale, vám bude strhnutých 30 % z ceny. Využitie predĺženej lehoty na vrátenie tovaru kupujúcim nie je možné pri výrobkoch, ktoré kupujúci získal v reklamačnom konaní (výmena za nový kus), atypický tovar (vyrobený na mieru) a výrobkoch z kategórie Bazár a Výpredaj.
Ako podať reklamáciu
Pre podanie reklamácie odporúčame použiť náš reklamačný formulár . Formulár Vás navedie k správnemu vyplneniu reklamácie tak, aby sme poznali všetky oklonosti a detaily reklamácie. Tým sa celý proces samotnej reklamácie urýchli. Žiadame Vás, pripojte k reklamácii, pokiaľ je to možné, fotografie reklamovaného tovaru, pomôže nám to lepšie porozumieť danej situácii a tak zvoliť najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie.
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok nájdete TU

Osobné údaje

Aké osobné údaje spracovávame?
Sme spoločnosť MOB Interier s.r.o. so sídlom Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín, IČO 44 948 271, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 22103/R a spravujeme vaše osobné údaje. Keď používate naše služby, zbierame rôzne typy údajov, ako sú vaše meno, doručovacia či fakturačná adresa, vaše kontakty a ďalšie nastavenia. Sledujeme, aké produkty si prehliadate na našom webe a z akého zariadenia, čo z našich ponúk zaslaných e-mailom vás zaujalo a odvodzujeme z toho ďalšie údaje o vás, aby sme vám zobrazili ponuky na mieru a v budúcnosti mohli náš web ďalej zlepšovať. Pokiaľ u nás nakúpite, alebo si vytvoríte účet, pracujeme tiež s menom a priezviskom, vašimi objednávkami a údajmi, ktoré vyplníte pri vytvárani vašej objednávky. Viac informácii nájdete na tomto odkaze
Informácie o súboroch cookies
Obchodné podmienky
Kompletne obchodne podmienky najdete TU

O spoločnosti

O nás
Sme najväčším internetovým obchodom s nábytkom a bytovým vybavením na Slovensku. Na trhu pôsobíme od roku 2007, disponujeme vlastným skladom (5500m2) kde poskytujeme osobný odber a vlastnou prepravou tovaru po celej SR. Všetok nami ponúkaný tovar dopravujeme iba od oficiálnych distribútorov prípadne priamo od výrobcov, môžete sa tak spoľahnúť, že u nás zakúpený tovar je originál, je k Vám doručený najrýchlejšou možnou cestou a za najlepšiu cenu.
Svoje pôsobenie sme v roku 2009 rozšírili aj na územie Českej republiky, kde prevádzkujeme internetový obchod s nábytkom www.hezkynabytek.cz. V roku 2018 sme spustili predaj nábytku v Maďarsku (www.zondo.hu), Rumunsku (www.zondo.ro) a Chorvátsku (www.zondo.hr).
Kontakt
Sme tu pre Vás v pracovných dňoch od 8:00 do 20:00 (Piatok do 18:00)
Volajte nám na 02/20 570 670, píšte na info@novynabytok.sk alebo nás kontaktujte on-line formulárom
Fakturačné údaje

MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín

IČO: 44 948 271
DIČ: 2022892454
IČ DPH: SK2022892454

Spoločnosť zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka 22103/R



Bankové spojenie:

Slovenská Sporiteľňa a.s.

IBAN: SK52 0900 0000 0002 7544 5893

Najväčší eshop
s nábytkom
Doprava nad
500 € zadarmo
41 394 ks
nábytku skladom
Vrátenie tovaru
do 60 dní
Bezpečný nákup
Na vašom súkromí nám záleží
Súbory cookies vám pomôžu rýchlo nájsť to, čo práve potrebujete a ušetria vám čas. Na základe toho, ako naše stránky používate, prispôsobujeme ich obsah a zobrazujeme vám tie najlepšie produkty. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s využívaním všetkých cookies a všetko zostane tak, ako ste zvyknutí.
Dajte si cookie (sušienku) a cíťte sa ako doma :)
Nevyhnutné súbory cookies
Nevyhnutné súbory cookies
Súbory cookies, ktoré sú nevyhnutné na fungovanie nášho webu.
Marketingové cookies
Marketingové cookies
Cookies, ktoré používame na sledovanie návštevníkov na našom webe. Vďaka nim vám my a naši partneri môžeme ponúknuť relevantné produkty na mieru a to na základe vášho správania sa, vašich preferencií a vašich nákupov.
Štatistické cookies
Štatistické cookies
Cookies, ktoré nám pomáhajú lepšie porozumieť, ako naši návštevníci využívajú náš web. Tieto cookies sú anonymizované a nemožno ich priradiť ku konkrétnemu návštevníkovi.
Funkčné cookies
Funkčné cookies
Cookies, ktoré nám umožňujú zapamätať si vaše základné voľby a vylepšujú používateľský komfort.