02/20 570 670 (8:00 - 20:00) Blog Všetko o nákupe Kontakt Sledovanie objednávky
Doprava zdarma nad 500 €
20 244 ks nábytku skladom
Vrátenie tovaru do 60 dní

  • Je pre nás dôležité, aby sme Vám doručili Váš nový nábytok čo najrýchlejšie a bez akéhokoľvek poškodenia. Preto máme zabezpečené vlastné vozidlá a vlastných vodičov, ktorí s Vami radi počkajú, kým si tovar po prebratí skontrolujete.
  • Po telefonickej alebo emailovej dohode Vám naši vodiči ochotne pomôžu aj s vynáškou nábytku.
  • V prípade menších objednávok (do 30 kg, napr. botníky, poličky, koberce) môže byť objednávka odoslaná štandardným doručovacím kuriérom.


Nákup do 500 €
Cena dopravy  7,90 Euro *
Čas dodania Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie? Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Nákup nad 500 € alebo tovar označený Doprava Zadarmo
Cena dopravy Zadarmo
Čas dodania Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie? Zavoláme Vám 1-2 dni pred expedíciou a dohodneme si presný dátum dodania tak, aby vám vyhovoval.
Osobný odber v Martine
Cena dopravy Zadarmo
Čas dodania Podľa produktov v košíku
Ako prebieha dodanie? Keď bude Vaša objednávka pripravená, zavoláme vám, a môžete si ju prísť vyzdvihnúť.


*Ak si u nás kúpite iba postelné obliečky alebo iba obrazy, platí akciová cena dopravy 4 € Posteľné prádlo, Obrazy



Osobný odber (Zadarmo)
 

Otváracie hodiny: Po-Pia 8:00 - 15:30
Tel.: 0948 711 551

Adresa našho distribučného skladu v meste Martin:

časť Bukoviny, pri strelnici
036 01 Martin
GPS: 49 04.091 N, 18 53.170 E

V tomto sklade nedržíme všetok tovar, slúži ako prekládkové a distribučné centrum a pre osobný odber.


 

Smer sklad
Sklad Martin

Doručenie priamo na vami zadanú adresu

tovar do 30kg Váš nový nábytok vám kuriér prinesie až po prvý uzamykateľný vchod (vchod do obytného domu, brána k rodinnému domu resp. hranica pozemku a pod.)
tovar nad 30kg Váš nový nábytok vám náš šofér odovzdá na ložnej ploche nákladného vozidla, ale ak by ste potrebovali pomôcť s vynáškou, po telefonickej alebo emailovej dohode, vám náš šofér ochotne pomôže.


Vynáška nábytku

Náš zamestnanec vám po telefonickej alebo emailovej dohode zabezpečí vynesenie tovaru na vami požadované miesto podľa určitých podmienok. Nasledujúci cenník sa nevzťahuje na vynášku objemného tovaru ako sú napr. sedacie súpravy, váľandy, zmontovaný nábytok a pod. - čiže všetko čo nedokáže vyniesť jedna osoba. Možnosť vynášky na tento druh tovaru sa dohaduje samostatne.


  < 100kg < 200kg < 400kg 400kg a viac
Vyloženie zásielky z vozidla do garáže, na pozemok, do predsiene rodinného domu (max. 5 schodov) alebo do vchodu bytového domu (max. 5 schodov).

Pri viac ako 5 schodoch, platí cena ako za vynesenie zásielky na 1. poschodie.

Ak je vzdialenosť od vozidla viac ako 20 metrov, platí cena za vynesenie zásielky na 1. poschodie.
5 € 10 € 20 € dohodou
Vynesenie zásielky do bytu na 1. poschodie bez výťahu alebo za naloženie zásielky do výťahu a vyloženie z výťahu 10 € 20 € 40 € dohodou
Vynesenie zásielky do bytu na 2. poschodie bez výťahu 14 € 28 € 56 € dohodou
Vynesenie zásielky do bytu na 3. poschodie bez výťahu 18 € 36 € 72 € dohodou
Vynesenie zásielky do bytu na 4. poschodie bez výťahu 22 € 44 € 88 € dohodou
Vynesenie zásielky do bytu na 5. poschodie bez výťahu 26 € 52 € 104 € dohodou


Kontrola tovaru pri preberaní

Zásielku môže prevziať váš príbuzný (okrem prípadu nákupu na splátky) resp. iná poverená osoba na uvedenej adrese, pokiaľ bude vedieť, že zásielku má očakávať. V prípade preberania tovaru na dobierku nezabudnite prosím na to, že je potrebné za tovar vyplatiť požadovanú sumu. Ak je suma za objednávku uhradená vopred alebo sa jedná o nákup na splátky, môže si šofér pre overenie identity od Vás vypýtať občiansky preukaz alebo iný doklad.


Pred prevzatím a zaplatením zásielky si prosím dôsledne prezrite tovar.

  • V prípade, že prepravný obal je viditeľne poškodený, spíšte s vodičom reklamačný záznam alebo zapíšte všetky skutočnosti do preberacieho protokolu. Následne nás prosím o tejto situácii informujte.
  • V prípade reklamácie mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď pri prevzatí tovaru, je kupujúci povinný uplatniť túto reklamáciu okamžite po prevzatí zásielky

Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. Náš vodič resp. kuriér má vyhradený čas na to, aby vám pomohol skontrolovať počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá súčasť celku.



Infolinka

Po - Pia: 9:00 - 18:00
02/20 570 670
info@novynabytok.sk