Aktualizujte svoj prehliadač
Prehliadač, ktorý používate, už nie je podporovaný. Použite novší prehliadač, aby ste dosiahli čo najlepší zážitok. Odporúčame niektorý z nižšie zobrazených.
Awareness icon Vážení zákazníci, naša stránka bola práve aktualizovaná. Vitajte v novej verzii.
0
Košík
prázdny
Prihlásenie
(pre registrovaných zákazníkov)
Vytvoriť účet
Prosím, zadajte Vašu e-mailovú adresu.
E-mail: Prosím, zadajte Vašu e-mailovú adresu.
Na Váš e-mail sme odoslali odkaz na nastavenie hesla. Prosím pokračujte podľa inštrukcií v ňom.

Ako podať reklamáciu

Ak Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich tovarov je poškodený alebo nespĺňa svoj účel, chceme Vám týmto návodom pomôcť urýchliť vyriešenie reklamácie.


Podanie novej reklamácie

Pre podanie reklamácie odporúčame použiť náš reklamačný formulár. Formulár Vás navedie k správnemu vyplneniu reklamácie tak, aby sme poznali všetky oklonosti a detaily reklamácie. Tým sa celý proces samotnej reklamácie urýchli. Žiadame Vás, pripojte k reklamácii, pokiaľ je to možné, fotografie reklamovaného tovaru, pomôže nám to lepšie porozumieť danej situácii a tak zvoliť najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie.


Vedeli ste, že...? 99% drobných poškodení nábytku (napr. škrabanec, obitá hrana) riešime výmenou poškodenej časti za novú. Nábytok tak môžete počas reklamačného procesu poskladať a používať. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie, po dodaní nového dielu si diely doma premontujete.

 

Kontrola tovaru pri preberaní

Pred prevzatím a zaplatením zásielky si prosím dôsledne prezrite tovar. V prípade, že prepravný obal je viditeľne poškodený, spíšte s vodičom záznam alebo zapíšte všetky skutočnosti do preberacieho protokolu. Následne nás prosím o tejto situácii informujte.

V prípade reklamácie mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď pri prevzatí tovaru, je kupujúci povinný uplatniť túto reklamáciu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať, len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.

Nezabudnite si tiež skontrolovať počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá súčasť celku.

 

Najväčší eshop
s nábytkom
Doprava nad
500 € zadarmo
42 138 ks
nábytku skladom
Vrátenie tovaru
do 60 dní
Bezpečný nákup
Na vašom súkromí nám záleží
Súbory cookies vám pomôžu rýchlo nájsť to, čo práve potrebujete a ušetria vám čas. Na základe toho, ako naše stránky používate, prispôsobujeme ich obsah a zobrazujeme vám tie najlepšie produkty. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s využívaním všetkých cookies a všetko zostane tak, ako ste zvyknutí.
Dajte si cookie (sušienku) a cíťte sa ako doma :)
Nevyhnutné súbory cookies
Nevyhnutné súbory cookies
Súbory cookies, ktoré sú nevyhnutné na fungovanie nášho webu.
Marketingové cookies
Marketingové cookies
Cookies, ktoré používame na sledovanie návštevníkov na našom webe. Vďaka nim vám my a naši partneri môžeme ponúknuť relevantné produkty na mieru a to na základe vášho správania sa, vašich preferencií a vašich nákupov.
Štatistické cookies
Štatistické cookies
Cookies, ktoré nám pomáhajú lepšie porozumieť, ako naši návštevníci využívajú náš web. Tieto cookies sú anonymizované a nemožno ich priradiť ku konkrétnemu návštevníkovi.
Funkčné cookies
Funkčné cookies
Cookies, ktoré nám umožňujú zapamätať si vaše základné voľby a vylepšujú používateľský komfort.